دست نوشته‌ها

تجربیات واقعی کامکار در  فروش و بازاریابی در حوزه بانک ها

تجربیات واقعی کامکار در فروش و بازاریابی در حوزه بانک ها

۲۸ام خرداد ۱۳۹۷

در پنج یادداشت مختلف چکیده تجربیات واقعی شرکت کامکار را در زمینه فروش و بازاریابی خدمات و تجهیزات به بانکها تقدیمتان کرده ایم.

در مطلب “چرا بانکها محصولات رقبای شما را بهتر میخرند”، چهارچوب وسیع تری برای تحلیل رقبا ارائه نمودیم تا از رقابت غفلت نکنید.

لینک مطلب

 

 

ولی در یادداشت بعدی اجرایی تر و مهندسی وار چند گام را ذیل موضوع “چگونه به بانکها کالا یا خدمات بفروشیم؟” درج کردیم تا مدیران عامل یا مدیران بازاریابی شفاف تر به عملیات فکر کنند.

لینک مطلب

 

اما خلا شناخت از روحیات و شخصیت بانکها ما را به جایی برد که در یادداشت با موضوع “تفاوت های بانکها و بازاریابی در حوزه بانکی” ، در مورد شخصیت بانکها نوشتیم.
لینک مطلب

و در چهارمین یادداشت، پنج ابزار را برای فروش کالا و تجهیزات به بانکها به شما پیشنهاد دادیم.

لینک مطلب

 

در یادداشت آخر هم در مورد رویکرد های چریکی برای شما نوشتیم تا تفاوت های بین رویکردهای چریکی و روتین را ترسیم کرده باشیم.
لینک مطلب
اگر سوال و مشورتی داشتید، حتما با کامکار تماس بگیرید.

۰۲۱_۸۸۹۷۲۱۰۱

[email protected]

نگارنده: